Måndag, taxin kom ju inte idag heller när jag skulle hem -.-

hej! alltså gud vad jag tycker att det är jobbigt att taxin INTE KOMMER! men jaja, mamma kom och hämtade mig i stället tack mamma :).. men nu chattar jag med pontus litegrann på msn :P vi slutade klockan ett och jag väntade i en timme typ det är typ booring! men usch vilket negativt blogginlägg jag skriver nu, men jag tänkte att ni kanske ville veta det :P men idag har vi räknat lite mattematik för att se vad vi kommer ihåg från förra terminen i skolan.. jag har en filmrekomenation staving (?) till er, den heter män som hatar kvinnor! men man var tvungen att vara femton år för att se den filmen på bio.. men nu blev det ett långt blogginlägg..
ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: